TITTA GÄRNA IN PÅ MIN VIRKSIDA VIRKOTEKET!

Klicka på bilden nedan.

Kontakt:

garnogott@live.se

onsdag 13 juli 2011

Marknaden avklarad!

Marknaden i Burträsk var en spännande upplevelse. Det var inte särskilt mycket folk (solen gassade alltför starkt och stränderna lockade) men de som gick på marknaden strålade ikapp med solen! Jag fick sålt några böcker men framför allt fick jag otroligt många lovord. Nedan följer några bilder som visar min skyltning (och även några bilder på mina inte alltid särskilt muntra barn :-))

Jag ställde upp ett bord både ute...

...och inne.


I skyltfönstret vräkte jag upp en massa virkad mat. Det blev mycket populärt bland alla barn som var in i butiken!

En liten fjärilsprinsessa

och en halvhängig liten sjukling :-(

Veronica, ägaren till affären, hade skyltat med en otroligt häftig spark. Den är inklädd i mormorsrutor och dekorerad med filtade blommor.







9 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt, fin skyltning. Häftig spark!!

    SvaraRadera
  2. Mycket sött och söta barn. Såg ut till att vara en härlig dag :-)

    SvaraRadera
  3. Fick hem boken idag, så underbar! :)
    Jag tänkte bara fråga dig, det jag virkar ur din bok sen skulle du tillåta att jag säljer det?

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du hade gjort!

    Sparken är riktigt läcker den också.

    MVH Birgit

    SvaraRadera
  5. Elin, det är fritt fram att virka och sälja!

    Med vänliga hälsningar, Sandra

    SvaraRadera
  6. Åh tack snälla!
    Måste säga det är helt fantastiska bakelser och andra skapelser du gjort, helt faschinerad. Längtar redan till kommande böcker. ;)
    Ha en fortsatt härlig vecka!
    Mvh Elin

    SvaraRadera
  7. Så mysigt att du var med på marknaden i Burträsk. Synd att jag inte var i faggorna då - var i Skellefteå 20-26/7.
    Du, har du fler exemplar av "Virka sött", som jag kan få beställa och sälja i min garnbutik? Eller ska jag vända mig till förlaget? Den boken är omtyckt, ska jag säga!
    Njut av sommaren!

    SvaraRadera
  8. Maria! Jag har böcker hemma så det är bara att maila mig på garnogott@live.se och beställa. Det blir billigare att beställa från mig än från Vulkan.

    Med vänliga hälsningar, Sandra

    SvaraRadera
  9. Jag kanske skulle beställa böcker av dig också, och sälja i min webbutik. Ska maila dig!

    Angående dina mönster så är det jättesnällt man får virka och sälja. :)
    Jag är dock så tjurig så jag fundilurar om mönster lite emellanåt, när jag håller på virka. ;)

    SvaraRadera