TITTA GÄRNA IN PÅ MIN VIRKSIDA VIRKOTEKET!

Klicka på bilden nedan.

Kontakt:

garnogott@live.se

onsdag 13 april 2011

Oönskad prisstegring...

Jar har följt prisändringarna på boken under den tid som den funnits till försäljning på nätet och jag har märkt att priset stadigt gått upp. Just nu tycker jag personligen att den är alldeles för dyr på de flesta ställen.

För att rätta till detta har jag själv bekostat att trycka upp ett lager av böcker som ska ligga hos Vulkan och som ska innebära att nätbokhandlarna ska kunna köpa in den billigare. Detta kommer i förlängningen att innebära ett billigare pris till den slutliga kunden och förhoppningsvis blir även leveranserna lite snabbare.

Priserna har ännu inte hunnit sänkas men förhoppningsvis sker det inom en vecka eller så!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu har jag fått hem din underbara bok, som jag har beställt. Fantastiskt fina saker!
    Jag undrar en sak: Kan jag på något sätt beställa ett antal böcker som jag kan sälja i min garnbutik? Finns det möjlighet att få dem till "inköpspris"? Jag kollade in Vulkans hemsida men blev lite osäker om man kan få reda på sådant via den, därför frågar jag dig. Du får gärna hänvisa mig så att du slipper en massa onödigt jobb. Grattis till din fina bok - alla som ser den blir överförtjusta! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Maria,

    Jag håller faktiskt på att bygga upp en hemsida där jag har en återförsäljarlista (www.virkoteket.se). Jag har några garnbutiker och annat i mitt närområde som beställt direkt av mig. Maila mig på garnogott@live.se så kan vi närmare prata om hur vi kan hitta en bra lösning.

    /Sandra

    SvaraRadera