TITTA GÄRNA IN PÅ MIN VIRKSIDA VIRKOTEKET!

Klicka på bilden nedan.

Kontakt:

garnogott@live.se

söndag 23 januari 2011

Åren går men skönhet består ;-)

Så har jag då åter firat en födelsedag. Om jag inte räknat helt fel uppgår de numera till trettiotvå stycken. Jag svängde ihop en Italien-inspirerad smörgåstårta för att ha att bjuda på. Jag passade även på att baka en riktig chokladchock: chokladmuffins med grovhackad choklad, med en hallonfyllning och toppade med en vitchokladtopping!

(Karin, här kommer bilderna som jag utlovade.)




MUMS!!!

3 kommentarer:

  1. Det ser fantastiskt gott ut! Hoppas du hade en bra kväll! Förhoppningsvis är jag i närheten när du kör repris på det där goda.

    Kram!

    /Karin

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS på födelsedagen!

    SvaraRadera
  3. Det ser grymt gott ut, smörgåstårtan! Muffinsen också såklart, jag älskar muffins! Grattis på 32årsdagen!

    Hälsningar Camilla

    SvaraRadera