TITTA GÄRNA IN PÅ MIN VIRKSIDA VIRKOTEKET!

Klicka på bilden nedan.

Kontakt:

garnogott@live.se

måndag 11 oktober 2010

Halloweenkänsla!

Jag har inte varit särskilt produktiv på sistone. Det mesta jag har påbörjat blir liggande i diverse plastpåsar i vårt hem, suck! Som tur är, är min dotter desto mer produktiv. Hon sprutar ut teckningar i tid och otid :-)
En av hennes senaste alster var så underbar att jag kände att jag ville visa den för hela världen:
Hon har verkligen fått till den rätta känslan med sitt färgval, stjärnorna, spöket etc...

2 kommentarer:

  1. Det var en härlig bild! Tack för att du visade den.
    Ibland infinner sig inte lusten till hantverk av olika slag. Då tror jag att det är bra att bara kunna "vila" i att det inte är läge just nu. Förhoppningsvis återkommer lusten - livet har ju olika faser som påverkar även detta - och då kan man dyka ner i sina påsar och se vad man hittar.
    Sköt om dig!
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  2. Tja syrran.
    Nu har jag skrivit ut Almas fina teckning, ska rama in den och sätta den i min "atelje".
    Vist använder du ergonomiska virknålar? Vars hittar du dem? Sitter just och virkar lite, men fick så ont i fingrarna... vilka är bäst?
    Kramar //Emma

    SvaraRadera