TITTA GÄRNA IN PÅ MIN VIRKSIDA VIRKOTEKET!

Klicka på bilden nedan.

Kontakt:

garnogott@live.se

tisdag 5 januari 2010

Mönsterförfrågningar


Nu var det ORDENTLIGT länge sedan jag skrev något här men ibland är det helt omöjligt att finna tid i vardagen. Innan jul hade jag fullt upp på jobbet. Jag skrev så fingrarna brann och ögonen blödde, allt för att hålla mina deadlines till länsrätten...

Lagom innan jul kom jag på att jag skulle virka tre par tofflor i julklapp. Garnet inhandlades på måndagenJag virkade och virkade men jag hann tyvärr inte bli klar till julafton. Tofflorna levererades istället Jag virkade och virkade men jag hann tyvärr inte bli klar till julafton. Tofflorna levererades istället 2010. Jag blev riktigt nöjd över resultatet men jag glömde att ta bild på dem innan de levererades, typiskt...

Mönstret som jag använde hade jag hittat på garnstudios sida och de såg ut så här, fast jag virkade i andra färger.

På sistone har jag fått en del förfrågningar om mönster till bland annat prinsesstårtan och vattenmelonen och i dagsläget måste jag nog tyvärr säga nej på frågan om jag kan publicera dessa mönster. Jag har nämligen ett litet projekt på gång och båda dessa ingår i projektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar