TITTA GÄRNA IN PÅ MIN VIRKSIDA VIRKOTEKET!

Klicka på bilden nedan.

Kontakt:

garnogott@live.se

lördag 2 juli 2011

Marknadsdebut!

Under veckan som kommer är det sommarmarknad i Burträsk, min gamla hembygd. En gammal klasskompis till mig har sedan ett halvår drivit en garnbutik där och nu har vi bestämt oss för att göra något tillsammans under marknaden. Jag kommer att finnas i eller utanför hennes butik "SKAPA" och sälja min bok.

Det är lite pirrigt att prova på "knalle-livet" men det ska nog gå bra! :-)

Om du har vägarna förbi Burträsk i Västerbotten någon gång den 5 - 7 juli får du gärna komma förbi och hälsa!

Jag kommer att sälja boken för 120 kronor. (marknadspris)

2 kommentarer:

  1. Kul med marknad. Lycka till!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att stå på marknad. Du får skriva o berätta hur det gick sen =)
    Jag o en vän har planer på att försöka till hösten o jag ska då sälja virkade godsaker =)

    Mvh
    Elin

    SvaraRadera