TITTA GÄRNA IN PÅ MIN VIRKSIDA VIRKOTEKET!

Klicka på bilden nedan.

Kontakt:

garnogott@live.se

söndag 22 november 2009

CHOKLAD!!! och annat gott...


Från början var det ju tänkt att jag även skulle skriva lite recept i bloggen men sen jag blev en virkaholic har det inte blivit direkt mycket bakat på sistone. Men i torsdag hände något som fick mig att minnas den riktigt goda chokladens njutning. Vi hade tjejkväll på jobbet och de som arrangerat kvällen hade bjudit in en chokladälskare som höll ett litet föredrag om chokladens historia, kakaoträdet och chokladtillverkning. Höjdpunkten blev den efterföljande vin- och chokladprovningen! OJ, vad gott det är. Så nu har jag återfunnit min inspiration för choklad och bakning - lämpligt till min svägerskas födelsedag... Du vet vem du är... ;-) Vi kommer till dig i veckan, på din dag, och kanske följer det med något gott i bagaget!


1 kommentar: